dilluns, 11 de maig del 2009

VALORACIÓ DEL CURS

Quan Mar ens va proposar que féssim una valoració personal del curs, vaig pensar que m’havia tret la paraula de la boca, com es sol dir, per que portava un temps rumiant que volia expressar el que penso.

Crec que durant tot el quadrimestre ens hem estat preocupant per fer totes les feines que ens han sigut manades, entregar-les a temps, fer-les el millor possible, esperant una resposta o una explicació del que fèiem..., però no m’he sentit corresposta.

Vaig començar fent les pràctiques i el treball molt més motivada del que he acabat, no se si ha sigut per la feina que arrossegava o per la manera de plantejar-nos-ho.

Em fa l’efecte que no he extret res del que m’imaginava d’aquesta assignatura, i en canvi he aprés coses que no pensava que treballéssim. No se si això es bo o dolent, simplement penso que hem treballat d’una manera estranya, i per a mi poc profitosa.
Valoro molt positivament la relació amb els companys, per que m’han fet aprendre molt i veure altres maneres de treballar, més sabies (pels anys de carrera...ja us agafaré...jeje).

Resumint, no es que no m’emporti un bon record, si no que m’agradaria emportar-me un de millor.

MOLT BON ESTIU!!!!!
---krys---Crsitina---

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada